مَــرا به خاطِـرَت نِگَــه دار

دیریست که ما رـا نگــران می داری...

مَــرا به خاطِـرَت نِگَــه دار

دیریست که ما رـا نگــران می داری...

مَــرا به خاطِـرَت نِگَــه دار
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

ناراحتی

شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۲۱ ب.ظ

باز من نتونستم جلویِ دهنمو بگیرم و یه چی پروندم و باز ناراحتش کردم:(

مشکل دارم کلـاً

وای،دیگه دارم کلافه میشم از اینکه این همه ناراحتش میکنم

چیکااار کنم؟؟

۹۳/۰۲/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
زِی قــا

نظرات  (۱)

سلام. مطلب قشنگی بود. واقعا استفاده بردم. خوشحالم که با وبلاگ شما آشنا شدم.
خوشحال میشم سری هم به وبلاگ من بزنید. من یه نسخه پیچیم و توی وبلاگم اتفاقات جالبی رو که برام تو داروخونه رخ میده رو یادداشت میکنم. خوشحال میشم نظرتون رو در مورد وبلاگم بفرمائید. منتظرتون هستم.
پیروز باشید.

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.